Prawo odstąpienia od umowy.
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny za wyjątkiem umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty na zamówienie).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Lalka od Serca o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) nie później niż 14 dnia od dnia odbioru rzeczy. Klient jest zobowiązany odesłać lub przekazać zwracane produkty najszybciej jak to możliwe.
Do odstąpienia od umowy może zostać wykorzystany Formularz Zwrot Towaru (dostępny w serwisie internetowym Lalka od Serca), który można wydrukować i dołączyć do zwracanego produktu.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Lalka od Serca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Lalka od Serca), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie lub w przypadku płatności za pobranie, gdzie zwrot płatności nastąpi przelewem na wskazane przez Klienta konto. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Produkty należy odesłać na adres: "...OD SERCA" Palica Aleksandra, ul. Cyryla i Metodego 44, 42-909 Bytom.
Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty uszyte na specjalne zamówienie Klienta, np. z innej tkaniny niż produkty zamieszczone na stronie Sklepu lub w innym rozmiarze niż oferowane na stronie Sklepu).